LANGER NA TRASIE 50 RAJDU GÓRSKIEGO PTTK „POŻEGNANIE LATA”

W sobotę 29 września 2018r. uczniowie szkół powiatu cieszyńskiego zebrali się  na Trzech Kopcach Wiślańskich. Szczyt położony jest na wysokości 810 m n.p.m. Przez metę jubileuszowego 50 rajdu przewinęło się około 1200 uczniów podstawówek i szkół średnich. Na szczycie nie mogło zabraknąć ekipy z Langera. W trasę ruszyliśmy  z przystanku autobusowego w Wiśle Centrum. Żółtym szlakiem powędrowaliśmy, pokonując ciężkie podejście pod Jarzębatą. Pogoda wraz ze wzrostem pokonywanej wysokości robiła się coraz bardziej kapryśna. Było zimno i słonecznie. Niesprzyjające warunki nie zniechęciły jednak do dalszego marszu. Na mecie czekały na nas ciepła kiełbaska oraz unikatowy znaczek rajdu. Ze szczytu podziwialiśmy widoki na Skrzyczne oznaczone charakterystyczną wieżą przekaźnikową oraz na pasmo Czantorii i Stożka. O 13:00 nasza ekipa otrzymała piękny puchar za najliczniejszy udział–  było to kolejne  zwycięstwo młodzieży z Langera. Z nagrodą i świetnym humorem udaliśmy się w drogę powrotną.

Wszystkim uczestnikom gratulujemy i zapraszamy już na kolejny rajd z okazji „Powitania wiosny”!!